Lunch

Är hemma på lunch nu. Äter gårdagens tacopaj a la Ia. Den är skitgod :) Pajen på bilden längre ner är inte Ia's paj. Ia's paj är 1000gg godare :)

Känner mig som mamma när jag säger att jag är hemma på lunch och ska snart gå tillbaka till skolan... lite konstigt men mamma brukar alltid säga att man blir som sina mammor... I guess att jag redan har blivit det -.-

enivei, ska snart till Minervaskolan. Hade bara en lektion (dock 2 x 75 min) i Munksnäs. Munksnäs eleverna känner mig skärmmande bra med tanke på att jag inte har träffat dem förut :S :) Tydligen har mamma berättat rätt så mycket, bl.a. att mamma bor på månen och har 6 män :DDD

Ska skriva annonser nu före jag går till mitt andra jobb :D Hoppas allt går bra med Caroline på BB!

Trevlig forts. på dagen

ps. Har blivit en aning beroende av en spansk sång. "Calle 13 - Suave" :D




Ungerfär en såndan här paj äter jag nu... Men Ia's paj är såklart 1000gg godare :)

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, vad bra att du gillar pajen :P Du låter faktisk precis som mamma.. hehe.. men hon har rätt vi blir alla som våra mammor! <3

2011-03-10 @ 11:16:58
Postat av: Agnes

Höhö :D

2011-03-10 @ 13:00:59
Postat av: Monika

Skicka över lite paj hit! :)

2011-03-10 @ 20:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0