Boa Noite

Está a hora ir dormir...

Amanha é sexta-feria :P finalmente! :D vou para minha otra casa para buscar meu computador (esquesi dele ai fim de semana passada). Vou voltar no sabado já :( porque no sabado  a dia tenho festa de aniversário do meu tio. Ele vai fazer 50 anos, então tem uma festa para ele.
Sabado a noite não sei oque vou fazer ainda. Talvez vou ficar ai na festa do meu tio, talvez vou sair com minha amiga ou minha irmã ou talvez vou só ficar em casa com minha irmã assistir um filme... vamos ver
Na quarta-feira meu pais vai voltar para casa :P Meu pai tem uma corrida de esqui na Gronelândia. To esperando a dia eles voltam porque já ta meio chato ficar em casa só com minha irmã. Amo minha irmã mas ainda ta chato ficar so nos dois... no sei porque :D haushas

mas oh...

BOA NOITE!






Kommentarer
Postat av: Anonym

För de som inte kan portugisiska:



Det är dags att sova ...



Imorgon är det fredag ​​feria: P äntligen! : D Jag går till mitt hus för att få otra min dator (esquesi honom där förra helgen). Jag går tillbaka på lördag redan (på lördag eftersom dagen jag har en födelsedagsfest för min farbror. Han kommer att vara 50 år, sedan har en fest för honom.

Lördag natt jag vet inte vad ännu. Kanske jag ska vara där för att fira min farbror, kanske går ut med min flickvän eller min syster eller kanske ska jag bara stanna hemma med min syster för att titta på en film ... låt oss se

På onsdag mina föräldrar kommer hem: P Min pappa har en skidtävling på Grönland. Väntar på dagar att komma tillbaka, eftersom de redan det ganska tråkigt att bo ensam hemma med min syster. Jag älskar min syster men ändå irriterande ta vara ensam i två ... vet inte varför: D haushi



men åh ...



God natt!

2011-03-11 @ 18:53:21
Postat av: Anonym

hahaha man kanske inte fattar allt som google translate säger, men man får iaf en inblick :DD

2011-03-11 @ 20:55:30
Postat av: Johanna M

Jag skulle just säga att just det här inlägget fattade man ju inte mycket av, men hej hopp så blev allt lite klarare. :)

2011-03-12 @ 01:59:58
Postat av: Maria

HEIIII, vadå tråkigt att vara hemma med sin syster? Come on!!!!!

2011-03-12 @ 11:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0