2 down, 2 to go

Idag var det finskan. På fredag är det hälsokunskapen. Ska till bibblan och plugga imorgon (och resten av veckan) men idag är det nog CSI som gäller. Senare blir det ett varmt bad för min del! Längtar redan nu :)
Det är mulet ute... det passar ganska så perfekt för den här dagen...  hela den här dagen är ju lite grå. I alla fall om ni frågar mig, och då pratar jag inte bara om vädret.
Det är pappas namnsdag idag. Mamma var på lunch med Maria och innan hon skulle till sjukgymnasten hade hon lite extra tid to kill så hon bestämnde sig för att gå och köpa en namnsdagspresent till pappa. Det blev tre slipsar. En från mamma, en från Maria och en från mig :) Jag borde lära mig knyta slipsar, you never know when you'll need to tie one!

Tänkte glömma:

BELLA VANN BRONS IGÅR!!  can you imagine?!?
Att vinna brons i VM är sjukt bra gjort!! GRATTIS BELLA!!


Bilden är inte från igår


Söndagsfika ute i solen på landet


Kommentarer
Postat av: Isabella

Tack tack för all uppmärksamhet! :D Nu finns det bilder från igår också på facebook. :)

2011-03-21 @ 17:54:36
Postat av: Agnes

nice!! ska ta dom i mitt nästa inlägg :P höhö

2011-03-21 @ 17:57:44
URL: http://conversationstarter.blogg.se/
Postat av: Maria

hehe, snygg bild på mig och mammsen :) My guuud vad skönt det var där i solen ju.

2011-03-21 @ 19:23:21
Postat av: Johanna M.

Shit! Grattis Isabella!!



Och lycka till med studentskrivningsplugget Agnes!

2011-03-23 @ 10:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0