lördag, lauantai, sabado, saturday

Ellen var här ikväll. Vi tittade på Spider-man 1. Vi hade inte planerat att kolla på den, men idag v*aer det tv:n som fick bestämma :) Ellen åkte hem med taxi och när jag skulle beställa taxin kollade jag från internet vad de har för nummer, anyway ringde jag till taxi-centralen och där är dom inte trevliga vid den här tiden. Dom är väl vana att måsta vara lite kaxiga eftersom det i allmänhet ringer berusade människor till dom...

Note to myself: do not like the taxi in Helsinki. They are expensive (spec. by night) and mean!

Var på Alains 50-års fest också. Det var trevlig att se släktingarna igen och deras hus har och kommer att bli fint! Senast jag såg huset var det hål i många väggar och annars också halvfärdigt (det var ju också ett tag sen). Bottom line är att det är fint :) Får lust att flytta själv.

Kiitos Anka, järjistit hienot juhlat! Toivottavasti Allu ei arvannu mitään :) Oli hauskaa nähdä tädit, setät ja (melkein) kaikki serkut taas!

Português: hoje fui na festa de aniversário do meu tio, era uma festa supresa e gostei! :) Passou legal, espero que ele nao sabio nada mas nunca pode saber, neh ;) A casa deles está linda! última vez eu vi a casa tinha muitos buracos mas agora está linda.
Minah amiga ellen estava aqui e assistimos Homem-Aranha 1. :)

BOA NOITE!
GOD NATT!
HYVÄÄ YÖTÄ!
GOOD NIGHT!


Ellen <3


Kommentarer
Postat av: Maria

hehe, jag tror jag gissa lite :P men roligt ändå..

2011-03-13 @ 10:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0